Gry reklamowe z nadrukiem – idealne do reklamy
Produkty z kategorii gry i zabawy, są świetnym sposobem dotarcie do grupy docelowej gdy są wśród niej rodzice małych dzieci – nie trzeba tłumaczyć dlaczego. Jednak czy znajdziemy tu produkty tylko dla dzieci? Absolutnie nie! W tej kategorii znajdą się wszystkie gadżety reklamowe, których używanie wzbudza pozytywne emocje, bez względu na wiek używającego. Kojarzą się z wakacjami, urlopem i rozrywką – czyli wszystkim tym, z czym czujemy się dobrze.
Od gier reklamowych i prostych drewnianych układanek, przez klocki, gwizdki, wachlarze, plastikowe plażowe popielniczki, gry zręcznościowe, na portfelach na rękę kończąc. Jest to zaledwie ułamek tego, co można podpiąć pod „Gry i zabawy”
Niebanalne pomysły
Czy wiesz w czym tkwi sukces gadżetu reklamowego zapadającego w pamięć? W jego niebanalność! Człowiek większą uwagę skupia na rzeczach dla niego nowych, ponieważ musi je zrozumieć i się ich nauczyć. Nie bez przyczyny mówi się, że starzejemy się wtedy, gdy przestajemy się uczyć. Nasz mózg potrzebuje nowych bodźców, by móc się rozwijać. Wybór nieprzeciętnego gadżetu może być przepisem na sukces całej kampanii. Wiesz przecież, że produkt, którego nie ma dostępnego w sprzedaży detalicznej, trudniej będzie się pozbyć? Większość z nas jest sentymentalna, więc lubi zachować przy sobie coś, co jest wyjątkowe, a dzięki temu, gadżet zostanie z klientem o wiele dłużej.
Emocje sukcesu
Wspomnieliśmy wcześniej o pozytywnych emocjach towarzyszącym gadżetom z kategorii Gry i Zabawy. Wiesz jaki to ma wpływ na odpowiednie odbieranie Twojej marki w oczach konsumentów? Gdy myślisz o czymś ciepło, łatwiej jest Ci to polubić. Jeśli już coś lubisz, zaczynasz się przywiązywać. Gdy relacja naznaczona jest emocjonalnie łatwiej wybacza się błędy i niedoskonałości, a wiele cech przybiera wielkość zalet. Warto więc inwestować w coś, co przyniesie długoterminową korzyść na więcej niż jednej płaszczyźnie. Zastanów się nad korzyścią grywalizacji, może warto wprowadzić gry reklamowe do swojej marki? Pamiętaj, że projektując odpowiednią kampanię reklamową liczy się każdy element – a szczególnie ten, który będzie miał bezpośredni kontakt z klientem.
Read more
Ukryj