Dzisiaj aby przekonać konsumenta do danej marki czy produktu należy szukać z nim porozumienia na poziomie emocjonalnym i racjonalnym, dostrzegając jego potrzeby i pragnienia. Opakowanie to jeden z elementów produktu, który odpowiada za wizerunek marki. Opakowanie to najszybsze i najbardziej bezpośrednie ogniwo łączące produkt z konsumentem.
Identyfikacja wizualna
Posiadanie własnej tożsamości to niezbędny element wizerunku pozwalający odróżnić się markom i firmom o podobnym profilu. Odróżnienie się od konkurencji to cel który przyświeca nam projektując ich wygląd. Kiedy znajdziemy właściwy koncept, staramy się tchnąć go w życie. Szukamy sposobów, aby pomysł zrealizować tak, by produkt za sprawą swojego opakowania mógł się wyróżnić wzorem na wielkiej sklepowej półce.
Opakowanie do kubków
Opakowanie produktu pełni również inne funkcje użytkowe: zabezpiecza produkt przed uszkodzeniem, zgnieceniem, zniszczeniem, umożliwia zapakowanie produktu wraz z akcesoriami w formie gotowych zestawów. Szczególnie funkcja ochronna opakowania dotyczy produktów delikatnych.
Opakowania do ceramiki mogą być wyposażone w specjalne uchwyty do przenoszenia. Przy większych zamówieniach możemy przygotować indywidualny wzór opakowania do kubków, opakowań do filiżanek lub opakowań do zestawów ceramiki, co pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji.
Wiele możliwości w jednym opakowaniu
Na każdym opakowaniu istnieje możliwość wykorzystania dużej powierzchni do nadrukowania kolorowej grafiki lub logo. Wykorzystaj nadruk, aby nadać indywidualnego charakteru twojemu upominkowi. Nadruki na opakowaniach wykonujemy metodą sitodruku. Opakowania dostępne są w bogatej kolorystyce, dzięki czemu upominek będzie bardziej atrakcyjny i niepowtarzalny. Przy wykorzystaniu wybranych opakowań do kubków możemy tworzyć ciekawe zestawy składające się z kliku lub kilkunastu elementów, nie tylko ceramicznych. Za sprawą swojego wyglądu musi skutecznie sprzedawać to, co kryje jego wnętrze.
Pamiętaj: Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, ale każdy marketer doskonale wie, jak naprawdę ważne jest opakowanie!